Vzdělávací oblast |
Vzdělávací obor (vyučovací předmět) |
Ročník |
Celkem |
z toho disponibilní hodiny |
|||||||||
1. |
D |
2. |
D |
3. |
D |
4. |
D |
5. |
D |
||||
Jazyk a jazyková komunikace |
Český jazyk a literatura |
7 |
2 |
7 |
3 |
7 |
3 |
6 |
1 |
6 |
1 |
43 |
10 |
Anglický jazyk |
3 |
3 |
3 |
9 |
0 |
||||||||
Matematika a její aplikace |
Matematika |
4 |
4 |
1 |
4 |
1 |
4 |
1 |
4 |
1 |
24 |
4 |
|
Informatika |
Informatika |
1 |
1 |
2 |
0 |
||||||||
Člověk a jeho svět
|
Prvouka |
2 |
2 |
2 |
6 |
0 |
|||||||
Vlastivěda |
1 |
1 |
2 |
4 |
1 |
||||||||
Přírodověda |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
||||||||
Umění a kultura |
Hudební výchova |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
0 |
|||||
Výtvarná výchova |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
7 |
0 |
||||||
Člověk a zdraví |
Tělesná výchova |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
10 |
0 |
|||||
Člověk a svět práce |
Pracovní činnosti |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
0 |
|||||
Celkem |
|
18 |
2 |
18 |
4 |
21 |
4 |
22 |
3 |
23 |
3 |
118 |
16 |
|
20 |
22 |
25 |
25 |
26 |
|
Vzdělávací oblast |
Vzdělávací obor (vyučovací předmět) |
Ročník |
Celkem |
z toho disponibilní hodiny |
|||||||
6. |
D |
7. |
D |
8. |
D |
9. |
D |
||||
Jazyk a jazyková komunikace |
Český jazyk a literatura |
4 |
1 |
4 |
3 |
2 |
4 |
1 |
19 |
4 |
|
Anglický jazyk |
3 |
3 |
3 |
3 |
12 |
0 |
|||||
Druhý cizí jazyk |
|
|
2 |
|
2 |
|
2 |
|
6 |
0 |
|
Matematika a její aplikace |
Matematika |
3 |
2 |
4 |
4 |
1 |
4 |
1 |
19 |
4 |
|
Informatika |
Informatika |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
0 |
||||
Člověk a společnost |
Dějepis |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
7 |
1 |
|||
Občanská výchova |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
0 |
|||||
Člověk a příroda
|
Fyzika |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
7 |
2 |
||
Chemie |
0 |
0 |
1 |
1 |
2 |
4 |
1 |
||||
Přírodopis |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
7 |
1 |
||||
Zeměpis |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
7 |
1 |
||||
Umění a kultura |
Hudební výchova |
1 |
1 |
1 |
0 |
3 |
0 |
||||
Výtvarná výchova |
2 |
2 |
1 |
1 |
6 |
0 |
|||||
Člověk a zdraví |
Tělesná výchova |
2 |
2 |
2 |
2 |
8 |
0 |
||||
Výchova ke zdraví |
1 |
1 |
2 |
0 |
|||||||
Člověk a svět práce
|
Práce s technickými materiály |
1 |
|
|
|
|
1 |
|
1 |
0 |
|
Příprava pokrmů |
|
|
|
|
|
|
1 |
0 |
|||
Volba povolání |
|
|
|
|
1 |
|
|
1 |
0 |
||
Volitelné předměty |
viz Poznámky k učebnímu plánu |
|
|
0 |
2 |
0 |
1 |
0 |
1 |
4 |
4 |
Celkem |
|
25 |
4 |
27 |
3 |
26 |
6 |
25 |
6 |
122 |
18 |
29 |
30 |
32 |
31 |
|
Vyučovací předmět Druhý cizí jazyk je vyučován jako povinný od 7. ročníku s dvouhodinovou týdenní dotací. V rámci vzdělávací oblasti "Svět práce" je v 6. a 9. ročníku zařazen v jednom pololetí vyučovací předmět Příprava pokrmů a ve druhém pololetí vyučovací předmět Práce s technickými materiály.
- V 7. – 9. ročníku si každý žák vybírá z nabídky volitelných předmětů platné pro daný školní rok. Počet hodin volitelných předmětů v daném ročníku je stanoven učebním plánem.
- Žáka do volitelného předmětu přihlašuje jeho zákonný zástupce, a to písemnou formou.
- Výběr volitelného předmětu je platný po celý školní rok, během školního roku nelze již zvolené volitelné předměty měnit.
- Vzhledem k tomu, že volitelné předměty reflektují schopnosti, zájmy i nadání jednotlivých žáků, vyučují se v menších skupinách.
- Skupina volitelného předmětu je otevřena při minimálním počtu 10 a maximálním počtu 30 žáků.
- Počet žáků ve volitelném předmětu, který je realizován ve specializované učebně, je dán kapacitou učebny.
Seznam nabízených volitelných předmětů:
Informatika, | Seminář z dějepisu, | Seminář z přírodopisu, | Seminář ze zeměpisu, |
Seminář z fyziky, | Seminář z chemie, | Seminář z matematiky, | Osobnostní výchova, |
Finanční gramotnost, | Technické činnosti, | Mediální výchova, | Konverzace v anglickém jazyce, |
Užité výtvarné techniky, | Vaření, | Sportovní výchova, | Seminář z českého jazyka, |
Matematicko-fyzikální seminář |
Výuku lze organizovat i jinak než ve vyučovacích hodinách (výuka v bloku). Při organizaci výuky jinak než ve vyučovacích hodinách (výuka v blocích) a při akcích souvisejících s výchovně vzdělávací činností školy jsou délka přestávek a ukončení vyučovací jednotky stanoveny podle charakteru činnosti a s přihlédnutím k základním fyziologickým potřebám žáků (např. výtvarná výchova, pracovní činnosti, některé volitelné předměty).
Školní řád a školní vzdělávací program jsou k dispozici na veřejně přístupném místě ve škole (jsou uloženy spolu s dalšími dokumenty školy v elektronické podobě na veřejně přístupném stolním počítači ve vstupní hale školy).